20 Şubat 2016 Cumartesi

chalkboard yapimi

Yaşasın Büyükler İçin Oyun Alanları!!!
Kiler dolabımm!!!

 Mutfağımdaki hayat kurtarıcım. Eğer olmasa hayatta yerleşemezmişim gibi geliyor :)
Bugünkü konumuz da kiler dolabımın kapısı! İtiraf edeyim ki mutfağıma ilk girdiğimde acaba bu kapının üzerine ne yapsam diye geçirdim aklımdan :)
  Sonunda bir chalkboard yapmaya karar verdim!  
 Lafı uzatmadan hemen başlayayım anlatmaya.


 Kullandığım malzemeler:

-chalkboard boyası
 -bir adet fırça 
-bant  
- ölçü için metre  
-kurşun kalem 
- boyayı dökmek için bir adet plastik tabak
- sonrasında yazmak için de elbette TEBEŞİR! 

 Gelelim hazırlık aşamasına; en çok vakit kaybettiğim alan bu alandı.
 Çerçeve aralıklarına çok zor karar verdim. 

Sonunda kapı kolu sökmek ve anahtar deliğine chalkbord etiketi yapıştırmakla karar vermiş oldum. Ölçülerimi aldım, bantımı geçtim ve boya için hazırlandım. 

  Boyama aşaması:  

 Chalkboard yapımında önemli olan bir ayrıntı varPoint d’exclamation épais


Normalde boyama yaparken boyayı hep aynı yönde yaparız. 

Ama chalkboard yaparken bir kat yatay olarak boyuyorsak diğer katta dikey olarak fırçayı sürüyoruz. 

Ben kapı üzerinde 3 kat boya uyguladım. 
 1. Katı yatay, 
2. Katı dikey, 
3. Katı tekrar yatay olarak uygulayıp boyama işlemini bitirdim.
  İyice kuruduğundan emin olduktan sonra kenar bantlarını dikkatli bir şekilde çıkardım. 
Ve sonuç tam da istediğim gibi oldu.  

  Şimdi işin en zevkli haliPoint d’exclamation épais
 ️ süsleme aşamasıPoint d’exclamation épais️  

  Bundan sonrası istediğiniz gibi süsleyip yazma aşaması.. 
Hadi ben biraz eğleneyim. Siz de fotoğraflardan ilham alın.  


  Sevgiler  


 Melek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder