20 Şubat 2016 Cumartesi

Atölyemde ilk boyama çalışmam!

İkea'dan alınacaklar listesinin başında bu çok amaçlı minik merdiven ve bu hadi beni boya diyen tabureler geliyordu. 


Ve elbette alır almaz işe koyuldum. 

Gelelim malzeme listesine: 

- Çeşitli renklerde boya 
- fırça  
- zımpara 
- boyayı koymak için plastik tabak 
- bant  






 Hazırlık Aşaması :  

 Öncelikle merdivenin boyanmayacak yerlerine bant çekmekle işe başladım. Yüzey temiz olduğundan zımpralamadan işe başladım. 

 Boyama aşaması :

Boyamaya ilk olarak merdivenden başladım. 

Merdiveni bir kat boyadıktan sonra taburelere de astar boya olması açısından bir kat beyaz boya sürdüm. 

Bu sırada da merdivenimin ilk kat boyası kurumuş oldu.

 İkinci kat boya için hazırPoint d’exclamation épais

 İkinci kat boyadan sonra taburelerim renkli boyalarını yapmaya geldi sıraPoint d’exclamation épais️ 

Sırayla renklerin ilk kat boyasını yaptım. 
Şimdi sıra zımparalama işlemine geldi.
 İkinci kat boyadan sonra her katta hafifçe zımparalamayı tercih ediyorum. 
Bu bana daha pürüzsüz bir yüzey sağlıyor. 

Yeterince kapattığından ve pürüzsüz bir yüzeye sahip olduğumuza ikna olduğumuzda boyama işlemini bitiriyoruz. 
 Ben merdiven ve tabureler için 4 kat boya uygulaması yaptım. 
Boyama işlemi bittikten sonra merdivenim bantlarını dikkatlice çıkardım ve sonuçtan oldukça memnun kaldımPoint d’exclamation épais️ 
Taburelerimi de monte ettimPoint d’exclamation épais️ 



Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.  





 

 

Sevgiler  



 Melek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder